swag show vol.2

evollove znów wyszło poza internety, 
tym razem mieliście okazję podotykać moich prac na drugim Silesia Swag Show, 
który tak jak rok temu odbył się w Galerii Szyb Wilson w Katowicach. 

Poprzednio byłam jako obserwator, ale nie wpadłam na to żeby wziąć ze sobą aparat, więc zdjęć nie było. 
Teraz byłam tam z aparatem, ale jako wystawca, więc traktuję to jako dobrą wymówkę, 
bo zrobiłam daremnie mało zdjęć, nie wspominając o tym, że nie przeszłam nawet do drugiej sali...

Mimo małej ilości zdjęć po imprezie odnotowałam więcej plusów niż minusów :)
Jak z każdego tego typu eventu wynoszę kolejne mądrości, trochę doświadczenia, 
wiem co robię dobrze, a co chcę robić lepiej, w mojej głowie zrodziły się też nowe pomysły.
Oczywiście tym co jest najlepsze w targach jest możliwość zobaczenia Was na żywo!
Przyszło kilka osób, które wiedziały o istnieniu evollove i wiedziały nawet co chciały kupić!

W tym miejscu jeszcze raz dziękuję tym którzy przyszli na moje stoisko, pogadali, 
pouśmiechali się, zabrali coś ze sobą do domu i powiedzieli, że wrócą po więcej :)
Fajnie było Was poznać, a nie których zobaczyć ponownie

Poniżej macie małą relację z tego co ja widziałam, 
ale w moje ręce wpadły takie linki jak TEN i TEN
więc tych którzy chcą jeszcze popatrzeć odsyłam, ale liczę na to, 
że ktoś z Was podeśle jeszcze coś ciekawego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz